Home » » जन्मदिने बाबुले हेला गरेपछि आमाको आँफैले अर्को पुरुषसँग बिहे गरिदिएका छोराको मर्मस्पशी पत्र

जन्मदिने बाबुले हेला गरेपछि आमाको आँफैले अर्को पुरुषसँग बिहे गरिदिएका छोराको मर्मस्पशी पत्र

Written By Unknown on Monday, December 12, 2016 | 6:13 AM

Advertisement

प्रिय आमा
न्यायो ढोग तथा नमस्कार !

आमा । आज तपाई हामी एकसाथ नभए पनि हामी बिचको माया झन गाढा र प्रगाढ बन्दै गएको छ । बुबाले हजुर आमाको र अन्य नातागोताको लहै लहैमा लागेर मलाई गर्भमा नै फाल्ने तयारी गरेको दुश्प्रयास गरेका ति दिनहरु सम्झिन्छु । जुन दिनमा तपाईले भोग्नु परेका कष्ट म महशुस मात्रै गर्न सक्छु, शब्दमा ब्यक्त गर्न सक्दिन । आमा तपाई आफ्नै कर्ममा भए पनि भाई र म एक साथ मिलेर जिन्दगीको लामो दौडानको सहयात्रामा छौँ ।

हामीलाई देखीनसक्ने नरपिचास हाम्रा बाले तपाइलाई गरेको अमानवीयताको पराकाष्टा नाघेपछि मैले नै तपाईको अर्को बिहे गर्ने जुक्ती सुझाएको हुँ । जसबाट तपाईले आफ्नो बाँकी जीवन सफलतापुर्वक बाँच्न पाउनुहुनेछ भन्ने मेरो बुझाई हो आमा । भनिन्छ जिन्दगी देखान्छ मात्र होइन लेखान्त पनि हो ।

हामीले जे जति भोग्यौँ, दुख कष्ट पायौँ हिजोका दिनमा ति शब्दमा बर्णन गरिसाध्य नै छैनन् । र यसको एकमात्र कारण हाम्रा पिता हुन् । र अबका दिनमा ति कुरा बिर्सेर हामी पनि नयाँ जिन्दगीको सुरुवातमा छौँ । म पनि अब १९ वर्षको भइसकेँ । र आफ्नो जिन्दगी र भविष्यका बारेमा राम्ररी जानकार छु । मलाई र भाईलाई आजको यो दिनसम्म आउन हृदयदेखि नै मद्धत गर्ने मामा घरका सबैजना र तपाई अनी हाम्रो परिवारलाई स्विकार्न तयार हाम्रा कर्मदाता पिता प्रति हृदयदेखि नै आभारी छु । जसले परपुरुषका सन्तानलाई सर्हष स्विकार्नु भयो उहाँ हाम्रो भगवान नै हो आमा ।

तर अहिले सुन्दैछु आमा हामीले त्यस्तो कठिन मोडलाई पार गरेर आउँदा हामीलाई बाँचे बाँच मरे मर भनेर दुखको दलदलमा फसाएका बाबु र उनको परिवारका मानिसहरुले अहिले बदनामी गर्न खोज्दैछन् रे । दुखाको त्यति ठूलो पहाडबाट उम्केकी मेरी आमालाई नभएका झूठा आरोप लगाइदैछ रे । उनै बुबा नामका राक्षसले हामीलाई पठाएको, बढाएको भनी जस लिन खोज्दैछन् रे । अरु त अरु उनले हामीलाई मोटरसाइकल पनि किनिदिएको बताएछन् ।

त्यो बाउ भनाउँदो पुरुषलाई मेरो एउटै प्रश्न छ, के गर्भमा बच्चा बसाउँदैमा मात्र बाउ भइन्छ ? पक्कै भइँदैन । तिमी हाम्रो बाबु हुनै सक्दैनौँ । किनकी हाम्री शान्त आमा र हाम्रो परिवारलाई अपजस र बेइजती नगरी आफ्नो बाटो हिँडेर आफ्नो काम गर । अब त अति भो बिन्ती हामीलाई गरि खान देउ । हाम्री आमालाई कुनै प्रकारको झुठो लान्छना नलगाई आफ्नो बाटो हिँड्न देउ ।

अशोक आचार्य

Popular Posts

Like us on Facebook

Blog Archive

Powered by Blogger.